Prosaďte se jako virtuální asistentka!
akademie Moniky rumanové Pro virtuální asistentky
obsah jednotlivých týdnů
Administrativní základ
- On-line bezpečnost
- Nastavení přístupů k účtům
- Nástroje pro vzdálenou spolupráci
- Výkazy práce
- Zálohování
Prodej - praktický trénink
- Kde a jak hledat zakázky
- Jak vést první schůzku s klientem
- Příklady poptávek a jak na ně odpovídat
- Trénink odpovědí na poptávky
- Rozjezd a další rozvoj spolupráce
Účinný marketing
- Tvorba nabídky a sebeprezentace
- Zákulisní ověřené marketingové tipy speciálně pro VA
- Marketing na sociálních sítích
- Tipy na obsah, doporučení k nastavení profilů
- Komunitní marketing
Psychologie spolupráce - zákulisní info z praxe
- Co klienti od VA skutečně chtějí?
- Vychytávky k nastavení „homeoffice pracovního režimu“
- Vývoj spolupráce v čase – na co si dát pozor?
- „Problémoví“ klienti a ukončení spolupráce
- Příklady problémů, které mohou potkat i vás a jak jsem je řešila
Za měsíc můžete mít připravenu sebeprezentaci a vědět, kde získat klienty a jak rozjet spolupráci.
Budete odcházet s konkrétními výsledky (podle Vaší angažovanosti).
V členské sekci dostanete návod, konkrétní kroky CO a JAK je potřeba udělat. Mou podporu můžete využít prostřednictvím formulářů na dotazy. Poradím se specializací, sebeprezentací, napíšu zpětnou vazbu na Vaše odpovědi na poptávky. Budu k dispozici po celou dobu, aby Vás nic nebrzdilo při zpracování úloh.
Maximální efektivita! Úkoly, které na Vás čekají, jsou tím nejpodstatnějším, co k prosazení se na trhu virtuálních asistentek potřebujete mít ujasněno, připraveno, nebo o tom minimálně vědět. Mým cílem není vás zahltit. Protože studovat lze donekonečna, ale primární je jít do AKCE a mít konkrétní výsledky. Pojďme do AKCE společně a na konci měsíce nebudete věřit, co vše jste zvládli!
Naučte se prodávat služby virtuální asistence.
Praktické informace
Kdy: kdykoliv
Forma: psaný text v členské sekci, e-maily s konkrétními úkoly, e-mailová podpora po dobu 30 dní od zakoupení kurzu prostřednictvím formuláře na dotazy (omezeno 30 vyplněnými formuláři s dotazem). Přístup do členské sekce po dobu 1 roku od začátku kurzu.
Cena: 9 777 Kč
Co není v ceně: má individuální podpora na chatu, telefonu, vzory smluv, návod na založení ŽL
Praxe: Už 12 let působím jako virtuální asistentka. Díky vysoké poptávce jsem založila agenturu a zprostředkovávám práci dalším virtuálním asistentkám. Spolupracovala jsem již se mnoha typy klientů. Běžně s nimi pracujeme 4 a více let. Má nejdelší spolupráce trvá 9 let. Ale mám zkušenosti také s jednorázovými spolupracemi, včetně projektů mezinárodních.
Pro koho Akademie je: Pro ženy s praxí, které si chtějí vydělávat virtuální asistencí, marketingem, účetnictvím či dalšími obory, které lze vykonávat online. Pro ty, které jsou skutečně rozhodnuty se jako VA prosadit a jsou ochotné na tom zapracovat.
Pro koho Akademie není: Pro ženy bez jakékoliv praxe v administrativě, pro ty co nemají rádi práci na počítači a jsou neradi online.
Kdo stojí za Akademií
Monika Rumanová
- Majitelka agentury poskytující služby virtuálních asistentek
- Zakladatelka Akademie Moniky Rumanové – vzdělávání pro virtuální asistentky
- Mentorka virtuálních asistentek
- Mentorka podnikatelek v delegování a v procesním řízení
- Žena s dlouholetou praxí v oboru VA
- Maminka 2 malých dětí s láskou k venkovu
bonusy
Certifikát
Obdržíte potvrzení o absolvování Akademie Moniky Rumanové, kterým můžete prezentovat své vzdělávání v oboru.
Spolupráce s agenturou
V případě zajímavé specializace a dovedností mohu nabídnout možnost spolupráce s mou agenturou, ve které zprostředkovávám asistentkám zajímavé zakázky.
Individuální konzultace
Sleva na individuální konzultaci.
Co říkají asistentky o spolupráci se mnou?
Prošla jsem si i jinými kurzy. A tak jsem zpočátku váhala, zda mi kurz Moniky přinese něco nového. Mohu říci, že jsem nadšená a kurz předčil má očekávání. Jasně a srozumitelně poskládané úkoly mě vedou přesně tam, kam potřebuji. Po týdnu mám vyřešené a nastavené vše, v čem jsem se před vstupem do kurzu týdny plácala. On-line společná setkání a osobní podpora jsou k nezaplacení. Monika je profík a každému se maximálně individuálně věnuje. Jsem vděčná za její podporu i za to, že jsem do kurzu vstoupila a těším se na pokračování.
Akademie mi dala víc, než jsem čekala. Doporučuji všem, co se chtějí zorientovat ve virtuální asistenci. Byly to mé nejlépe investované peníze. Vše krásně vysvětleno. Za ten měsíc jsem se hodně posunula vpřed. Monika to děla srdcem a myslí opravdu na vše.
Akademie VA Moniky Rumanové předčila svým obsahem a naprosto profesionálním vedením moje očekávání. Každou informací jsem získávala stále větší a větší jasnost o obsahu a rozsahu činností VA, vše bylo prezentováno s naprostou přesností, a především s důrazem na praktické prováděcí mechanismy, prostě od A do Z. Moniko, byla jste skvělá, děkuji.
Vedení akademie je úžasné! Oceňuji hlavně individuální podporu a to, že jsou Vaše odpovědi opravdu obsáhlé. Je vidět, že se každé z nás hodně věnujete. Online setkání jsou taky velice přínosná, bez nich by to nebylo ono. Oceňuji také to, že jednotlivé sekce odemykáte postupně, opravdu tak nedojde k přehlcení.
Neustále hledám nové možnosti, jak jako virtuální asistentka nabídnout svým klientům co nejefektivnější komunikaci a jak jim co nejvíce usnadnit delegování úkolů na mě. V Monice jsem v tomhle ohledu našla pravý poklad. Konzultace s ní mi pomohla nejen k nastavení přehlednější komunikace, ale i k celkovému zprocesování mého systému práce. Shrnující výpis z konzultace mi navíc stále pomáhá systém dále zdokonalovat.
Že mám jako virtuální asistentka co nabídnout, jsem věděla, ale komunikace s Monikou mi pomohla hlavně s technickými/procesovými záležitostmi. Ujasnila jsem si, jak s klientem komunikovat co nejsnadněji a co vše zařídit (e-mail, hesla, smlouvy a podobně). Zkrátka, jak si nastavovat budoucí spolupráci jako profík, a ne jako holka pro všechno od vedle.
Během akademie jsem si ujasnila celkově co od virtuální asistence chci. V jakém oboru chci klienty, jaký chci mít pracovní režim. 🙂 I když pracuji jako VA již řadu let, zažila jsem během akademie i pár AHA momentů, co se týče psychologie spolupráce i cenotvorby. Díky za to.
Teď vím, které činnosti nechci dělat a které naopak chci zlepšit a stát se expertkou na danou oblast. Vím, že můj sen je zase o něco blíž. Bude to kus práce, ale díky Akademii mám ujasněné kroky, které musím podniknout.
Akademie mi velmi pomohla v ujasnění si toho, jak práce VA funguje. Získala jsem spoustu důležitých informací o propagaci i praktickém fungování. Díky Monice jsem získala větší jistotu ve svém působení v roli VA. Moji účast v Akademii považuji za velmi dobré rozhodnutí. Akademie mě moc bavila a jsem ráda, že jsem se jí zúčastnila. Velmi pozitivně hodnotím Moniky individuální přístup a podporu každé účastnice.
Neskutečný rozjezd už během prvního týdne v prvním modulu – ponoření se do sebepoznání ve smyslu kdo jsem a co chci a na to navázání osobní prezentace. Během týdne vím přesně kdo jsem a kam chci v pracovním životě dál směřovat po 6 letech na mateřské „dovolené“, porovnané sebevědomí a první odpovědi na zakázky…uf, je to jízda a už teď se těším, co na nás Monika nachystala v dalších třech modulech.
Jsem moc ráda, že jsem se mohla Akademie Moniky Rumanové zúčastnit, byla to skvělá investice do svého seberozvoje. V rámci kurzu jsem se dozvěděla vše, co jsem potřebovala vědět k tomu, abych opravdu mohla začít s prací VA. Všechny části kurzu na sebe plynule navazovaly a doplňovaly se, vše bylo velmi přehledné a srozumitelné. Velmi oceňuji individuální přístup Moniky k jednotlivým účastnicím kurzu.
Jsem moc vděčná, že jsem Moniku oslovila. Nevěděla jsem, jak postupovat v rámci prezentace a nabídky mých služeb.
Na konzultaci mě překvapilo, kolik jsme toho stihly a zároveň odcházím s odlehčeným pocitem, protože vím, jak dál postupovat. Oceňuji Moniky profesionalitu, jasné vysvětlení a opravdu praktické tipy a rady. Je vidět, že je zde velmi mnoho zkušeností a praxe. Stejně tak lidský a individuální přístup.
Konzultace předčila moje očekávání. Můj záměr byl, že jsem chtěla zjistit, jak funguje VA, jaká je její práce, co přesně dělá atd.
„Dostala“ jsem mnohem víc. Praktické tipy i jak začít podnikat, co dělat, na co se zaměřit, s čím začít a jak.
Každopádně, bylo to poradenství na míru ušité si myslím přímo mě, mému osobnostnímu typu.
Monika má patrně nadání i na dálku odhadnout, o jaký typ člověka jde a tomu konzultaci přizpůsobit – což je do poradenství opravdu plus.
Skvěle vypíchla ty body, které já potřebuji. Skoro bych řekla, že to je poradenství/konzultace takové kariérové/celoživotní.
Do Akademie jsem se rozhodla přihlásit, protože jsem potřebovala zapracovat na sebeprezentaci a prodeji. Mám nyní větší jasno v tom, jak se efektivně prezentovat a jak správně navazovat spolupráce. Největší přínos pro mě měly informace týkající se odpovědí na poptávky a postupu při navazování spolupráce jako takové, který jsem už měla možnost uplatnit v praxi a i díky Monice proběhlo vše na jedničku.
Vůbec nelituji času, který jsem do akademie investovala. Byl to měsíc nabitý informacemi a zkušenostmi z praxe od profesionální VA. Pokud se někdo zajímá nebo chystá zajímat o téma virtuální asistence, rozhodně mu Moniku Rumanovou doporučím!
Kurz mi dal ucelený přehled o tom, co obnáší práce virtuální asistentky. Díky němu jsem se hnula z místa, na kterém jsem přešlapovala více než půl roku.
Monika mě v dobrém slova smyslu dokopala, abych se zamyslela sama nad sebou, co je moje téma a abych si vytvořila sebeprezentaci.
Zoomy byly vždycky v přátelském duchu a opadla moje nervozita, mít zapnutou kameru a mluvit.
Vysvětlila, kde se pohybovat, jak hledat klienty, které nástroje jako asistentka můžu využívat. Nejdůležitější, byla praktická část, kdy jsem si všechno vyzkoušela, nešlo jen o teorii.
Teď už se nebojím jít do akce – odepsat na nabídku práce, vím, jak se odlišit a být vidět. Děkuji, Moni. Jsem nesmírně ráda, že jsem se kurzu zúčastnila.