Akademie moniky Rumanové
Podnikejte z domu jako virtuální asistentka
Chcete být nezávislá a sama rozhodovat za jakou cenu, kdy a odkud budete pracovat? Dělat co vás baví a pro co máte znalosti a předpoklady? Prosaďte se na online trhu jako virtuální asistentka, markeťačka, účetní…
V Akademii Moniky Rumanové vám ukážu jak mít ideální klienty, kteří vaši práci skutečně ocení!
Akademie Moniky Rumanové
vzdělávání pro virtuální asistentky
Konzultace
Příklady některých témat
- jak rozjet podnikání VA
- nejčastěji poptávané práce
- jak a kde hledat klienty
- nejčastější chyby VA
- jak rozvíjet spolupráci
- jak se stát TOP asistentkou
Trénink: Jak získat klienty
- poznáte trh virtuální asistence
- definujete svou konkurenční výhodu
- vytvoříte si svou sebeprezentaci
- identifikujete místa, kde budete získávat klienty
- vyberete si způsob, jak budete získávat klienty
- natrénujete si odpovědi na poptávky
- naučíte se proces rozjezdu spolupráce
VIP verze tréninku
- Trénink: Jak získat klienty
- 2x individuální konzultace
- prodloužená podpora ve skupině (+2 týdny)
- navíc modul Psychologie spolupráce
- 1x společný meeting
- kurz: Jak na efektivní podnikání
Kdo stojí za Akademií
Monika Rumanová
- Majitelka úspěšné agentury poskytující služby virtuálních asistentek
- Zakladatelka Akademie Moniky Rumanové – vzdělávání pro virtuální asistentky
- Mentorka virtuálních asistentek
- Mentorka podnikatelek v delegování a v procesním řízení
- Žena s dlouholetou praxí v oboru VA
- Maminka 2 malých dětí s láskou k venkovu
Co dělá virtuální asistentka
Šetří čas a starosti podnikatelům
Podporuje své klienty v jejich práci, v plnění jejich vizí a pečuje o to, aby měli dostatek času a energie na odbornou a strategickou práci. Asistentka zajišťuje rutinní práce v pozadí, stejně jako ty odbornější dle svých zkušeností. Spektrum činností je velmi široké, nabídka se tvoří vždy na míru potřebám konkrétního klienta a znalostem konkrétní virtuální asistentky.
Zjednodušeně můžeme zařadit činnosti virtuální asistentky do 3 kategorií.
Administrativa běžná
Organizování, vyhledávání informací, objednávání služeb a zboží, zákaznická podpora, korektury, přepisy a rešerše…
Administrativa finanční
Administrativa marketingová
Máte předpoklady pro virtuální asistenci?
Co spojuje slušně vydělávající asistentky s plně obsazenou kapacitou?
Přečtěte si 10 základních předpokladů pro úspěch ve virtuální asistenci.
Zjistěte, zda je toto práce pro vás.
Reference
Prošla jsem si i jinými kurzy. A tak jsem zpočátku váhala, zda mi kurz Moniky přinese něco nového. Mohu říci, že jsem nadšená a kurz předčil má očekávání. Jasně a srozumitelně poskládané úkoly mě vedou přesně tam, kam potřebuji. Po týdnu mám vyřešené a nastavené vše, v čem jsem se před vstupem do kurzu týdny plácala. On-line společná setkání a osobní podpora jsou k nezaplacení. Monika je profík a každému se maximálně individuálně věnuje. Jsem vděčná za její podporu i za to, že jsem do kurzu vstoupila a těším se na pokračování.
Akademie VA Moniky Rumanové předčila svým obsahem a naprosto profesionálním vedením moje očekávání. Každou informací jsem získávala stále větší a větší jasnost o obsahu a rozsahu činností VA, vše bylo prezentováno s naprostou přesností, a především s důrazem na praktické prováděcí mechanismy, prostě od A do Z. Moniko, byla jste skvělá, děkuji.
Vedení akademie je úžasné! Oceňuji hlavně individuální podporu a to, že jsou Vaše odpovědi opravdu obsáhlé. Je vidět, že se každé z nás hodně věnujete. Online setkání jsou taky velice přínosná, bez nich by to nebylo ono. Oceňuji také to, že jednotlivé sekce odemykáte postupně, opravdu tak nedojde k přehlcení.
Akademie mi dala víc, než jsem čekala. Doporučuji všem, co se chtějí zorientovat ve virtuální asistenci. Byly to mé nejlépe investované peníze. Vše krásně vysvětleno. Za ten měsíc jsem se hodně posunula vpřed. Monika to děla srdcem a myslí opravdu na vše.
Vůbec nelituji času, který jsem do akademie investovala. Byl to měsíc nabitý informacemi a zkušenostmi z praxe od profesionální VA. Pokud se někdo zajímá nebo chystá zajímat o téma virtuální asistence, rozhodně mu Moniku Rumanovou doporučím!
Že mám jako virtuální asistentka co nabídnout, jsem věděla, ale komunikace s Monikou mi pomohla hlavně s technickými/procesovými záležitostmi. Ujasnila jsem si, jak s klientem komunikovat co nejsnadněji a co vše zařídit (e-mail, hesla, smlouvy a podobně). Zkrátka, jak si nastavovat budoucí spolupráci jako profík, a ne jako holka pro všechno od vedle.
Do Akademie jsem se rozhodla přihlásit, protože jsem potřebovala zapracovat na sebeprezentaci a prodeji. Mám nyní větší jasno v tom, jak se efektivně prezentovat a jak správně navazovat spolupráce. Největší přínos pro mě měly informace týkající se odpovědí na poptávky a postupu při navazování spolupráce jako takové, který jsem už měla možnost uplatnit v praxi a i díky Monice proběhlo vše na jedničku.
Neskutečný rozjezd už během prvního týdne v prvním modulu – ponoření se do sebepoznání ve smyslu kdo jsem a co chci a na to navázání osobní prezentace. Během týdne vím přesně kdo jsem a kam chci v pracovním životě dál směřovat po 6 letech na mateřské „dovolené“, porovnané sebevědomí a první odpovědi na zakázky…uf, je to jízda a už teď se těším, co na nás Monika nachystala v dalších třech modulech.
Konzultace předčila moje očekávání. Můj záměr byl, že jsem chtěla zjistit, jak funguje VA, jaká je její práce, co přesně dělá atd.
„Dostala“ jsem mnohem víc. Praktické tipy i jak začít podnikat, co dělat, na co se zaměřit, s čím začít a jak.
Každopádně, bylo to poradenství na míru ušité si myslím přímo mě, mému osobnostnímu typu.
Monika má patrně nadání i na dálku odhadnout, o jaký typ člověka jde a tomu konzultaci přizpůsobit – což je do poradenství opravdu plus.
Skvěle vypíchla ty body, které já potřebuji. Skoro bych řekla, že to je poradenství/konzultace takové kariérové/celoživotní.
Neustále hledám nové možnosti, jak jako virtuální asistentka nabídnout svým klientům co nejefektivnější komunikaci a jak jim co nejvíce usnadnit delegování úkolů na mě. V Monice jsem v tomhle ohledu našla pravý poklad. Konzultace s ní mi pomohla nejen k nastavení přehlednější komunikace, ale i k celkovému zprocesování mého systému práce.
Jsem moc ráda, že jsem se mohla Akademie Moniky Rumanové zúčastnit, byla to skvělá investice do svého seberozvoje. V rámci kurzu jsem se dozvěděla vše, co jsem potřebovala vědět k tomu, abych opravdu mohla začít s prací VA. Všechny části kurzu na sebe plynule navazovaly a doplňovaly se, vše bylo velmi přehledné a srozumitelné. Velmi oceňuji individuální přístup Moniky k jednotlivým účastnicím kurzu.
Kurz mi dal ucelený přehled o tom, co obnáší práce virtuální asistentky. Díky němu jsem se hnula z místa, na kterém jsem přešlapovala více než půl roku.
Monika mě v dobrém slova smyslu dokopala, abych se zamyslela sama nad sebou, co je moje téma a abych si vytvořila sebeprezentaci.
Zoomy byly vždycky v přátelském duchu a opadla moje nervozita, mít zapnutou kameru a mluvit.
Vysvětlila, kde se pohybovat, jak hledat klienty, které nástroje jako asistentka můžu využívat. Nejdůležitější, byla praktická část, kdy jsem si všechno vyzkoušela, nešlo jen o teorii.
Teď už se nebojím jít do akce – odepsat na nabídku práce, vím, jak se odlišit a být vidět. Děkuji, Moni. Jsem nesmírně ráda, že jsem se kurzu zúčastnila.
Akademie mi velmi pomohla v ujasnění si toho, jak práce VA funguje. Získala jsem spoustu důležitých informací o propagaci i praktickém fungování. Díky Monice jsem získala větší jistotu ve svém působení v roli VA. Moji účast v Akademii považuji za velmi dobré rozhodnutí. Akademie mě moc bavila a jsem ráda, že jsem se jí zúčastnila. Velmi pozitivně hodnotím Moniky individuální přístup a podporu každé účastnice.